A 27 tonnás monstrum 100 km-t képes megtenni mindössze egy feltöltéssel. A jármű jelenleg próbamunkán van: a Bécsi Műszaki Egyetem mérnökei folyamatosan elemzik a működését. Egy év megfigyelés után döntenek majd a hálózat esetleges bővítéséről: elsősorban az akkumulátorra kíváncsi a megbízott csapat. A fő feladat megbizonyosodni arról, vajon a jármű különféle hőmérsékleti - és időjárási körülmények között is az elvárásoknak megfelelően működik-e. Ha minden igaz, akkor -40 és +50fok között képes ellátni a feladatát.
Bár a 9,1x2,55x3,45 méteres kukásautó normál méretűnek számít, mégsem kelt majd a városban akkora feltűnést,hiszen jóval halkabb, mint az elődei. A lehető legmodernebb kamerarendszerrel és hét tükörrel látták el a balesetek megelőzése érdekében.
Az elektromos kukásautók beleillenek az osztrák fővárosban kormányon lévő vörös-zöld koalíció környezetvédelmi tervébe, amely “mission 2030” néven vált ismertté, és amelynek célja, hogy a klímaváltozás ártalmaitól megkímélje a fővárost és annak lakosságát. És persze az sem lenne rossz, ha sikerülne meggyőzni az unió többi tagállamát is ennek sürgető szükségességéről.