Az első három útvonalon már áprilisban közlekednek a Wizz Air gépei: kelet-európai úti célokról van szó. Danzig (Lengyelország), Tuzla (Bosznia-Hercegovina) ás Várna (Bulgária) az első járatok célpontja. Nyáron kifejezetten olyan városok - köztük kedvelt nyaralóhelyek - következnek, ahova eddig a Niki illetve az Air Berlin repült: Bari, Málta, Róma,Valencia és Tel Aviv. A novemberi új járatok célpontja: Billund, Bergen, Dortmund, Kutaissi, Larnaca, Nis, Ohrid, Teneriffa und Thessaloniki. 2018 végén már heti 69 járat indul Bécsből.
Az osztrák sajtó nagy érdeklődéssel fogadta a bejelentést, és magyar forrásokra hivatkozva részletesen beszámolt a jelentések megfogalmazásai szerint agresszíven terjeszkedő fapados eredményeiről. Eszerint a következő kilenc évben a Wizz Air a jelenlegi 87 gépről 282 gépre bővítené flottáját, és évente 100 millió utast szállítana.
A 17 új járat beindítása és üzemeltetése, a bécsi telephely kialakítása közel 280 millió eurós beruházás. A személyzet - köztük a pilóták - keresése máris megkezdődött, a légitársaság nyílt napokat is tervez Bécsben, hogy a potenciális jelentkezők minél több ismeretet szerezhessenek.
A most közzétett adatok szerint a Wizz Air tavaly 28,27 millió utast szállított - 24,1 százalékkal többet, mint az előző évben. A bécsi telephelyről induló járatokkal együtt a magyar fapados immár 44 ország 145 városába repül majd.