Segít a Turizmus RT bécsi képviselete

Az RWR nagyköveteknek van mit ajánlaniuk

 
2012. Nov. 26. 18:06

Segít a Turizmus RT bécsi képviselete

Az RWR nagyköveteknek van mit ajánlaniuk

2012. november 26., Hétfő 18:06

Az Operával szemben, a Ringen működő magyar idegenforgalmi képviselet munkatársai jól tudják, nem elég mondogatni az osztrákoknak, hogy látogassanak el Magyarországra, megfelelő programkínálat nélkül az ilyen buzdítás mit sem ér. Segítik tehát nemcsak a közvetlenül hozzájuk fordulókat, hanem azokat a „nagyköveteket” is, akik a Rot Weiss Rot in Ungarn mozgalom keretében ausztriai ismerőseik körében népszerűsítik a „szomszédolást”.

Ilyenkor, az év utolsó hónapjában, az ünnepek közeledtével nem olyan nehéz programot kínálni. A bécsiek szívesen összehasonlítják saját karácsonyi vásáraikat más országok hasonló rendezvényeivel. Igaz, örömmel fogadják a további ötleteket, amelyek miatt érdemes külföldre utazni.
Nos, Budapest most minden eddiginél inkább tud nyújtani ilyesmit, és az ügyes reklámkampánynak köszönhetően az osztrákok tudomást is szereznek róla. Bécs belvárosában 50 citylight plakát népszerűsíti a Cézanne és a múlt című budapesti kiállítást és a téli forgalomélénkítő turisztikai Budapest-kampány üzenetét. Az osztrákok értő és igényes „kultúra-fogyasztók”: a Statistik Austria felmérése szerint utazási motivációjuk között a „kultúra és városlátogatás” kategória 19 százalékos részesedéssel szerepel. Nyitottak a kulturális attrakciókra, egy igazán izgalmas képzőművészeti tárlat meglátogatása többórás utazást is megér számukra. Ezért olyan fontos, hogy az információ eljusson: a Szépművészeti Múzeum és a Magyar Turizmus Zrt. közös köztéri kampánya már nem az első. A Cézanne kiállítás előtt a Ferdinard Hodler, Gustave Moreau műveiből összeállított, illetve legutóbb a Botticellitől Tiziánóig című, – az itáliai reneszánsz festészet páratlan alkotásait felvonultató –kiállításról ilyen plakátokról szerezhettek tudomást az osztrákok.

A Cézanne kiállítás fontos része a kampánynak. A honlap számos más programlehetőséget is kínál, és a kezdeményezés a szakemberek első tapasztalatai alapján azzal kecsegtetnek, hogy a magyar idegenforgalom 8-10 ezer pótlólagos vendégéjszakát könyvelhet el. A plakátakción kívül fontos még az online, rádiós és print médiában megjelenő számos tudósítás – némelyik a Turizmus RT által szervezett szakmai utak eredménye.

S hogy honnan tájékozódhatnak az osztrákok? Ausztria egyik legkedveltebb internetes portálcsoportjához a NEWS.at-hoz tartozótartozó www.woman.at és www.news.at/life/ weboldalakon jelennek meg év végéig a magyarországi wellness-szállodák és a téli turisztikai Budapest-kampány akciós ajánlatai. A Salzburger Nachrichten és Kleine Zeitung című tartományi napilapokban, a Besser Reisen, a Reise Aktuell és az On Rail turisztikai magazinokban, a Diva és a Gesund+Leben életmódfolyóiratokban is megjelennek a tudósítások, sőt, sikerült együttműködést kialakítani az ÖBB-vel, így a bécsi, st-pölteni, linzi és salzburgi vasútállomásokon info-sreen kampány invitálja Budapestre a vonattal utazó ausztriai közönséget.

A célcsoport a 35+ korosztály. Az online-kampányban nagyjából egymillió kattintásra lehet számítani, és az első visszajelzések szerint nagy is az érdeklődés.
Ami a Rot Weiss Rot mozgalom aktivistáit illeti, nekik is nagy segítséget jelentenek az ajánlatok, az ingyenes vendégéjszaka és fürdőbelépő iránt az osztrákok sem közömbösek.

0 komment:

Szólj hozzá:



jooble
BCB Consulting
Bogipark
Ilona stüberl